Tuesday, June 5, 2012

CUTI SELAMA SEPLOH HARI!!!! -Episode 1 (Hari Akad Nikah Kak hawa)

OWH OWH OOOOWHH!!!.. cuti sekolah datang melanda lagih!!.. banyak nyeeeeeeee lah cite yg nk di citer kan.. tapi tak terlarat la kan..  dah masok opes balek nih baru leh update blog setelah sekian lame terkubur.. penat beb bercuti.. pegi sane sinih, urus itu ini... pergghh.. aku rase, keje lagi rilex.. hahah.. 


DAY 1- Saturday, 26 May 2012
Last Jumaat, aku balik ke Jengka 1, Pahang.. kampong encik Tofik.. sebab ari sabtu, majlis akad nikah kakaknye berlangsung.. heheh.. so, maleh nk panjang cite, tengok tengokkan je lah gambo-gambo kt bawah nih.. macam Yuna cakap, "there's a song n every image".. kalo ayat aku plak "there's a story in every image" ceeewahh!! layaaann~~


gambo den pon sekoping je.. sobab den jadik juru-gambo kaaaan :p

Pape pon, tahniah kepada kakak ipar kesayangan, Kak Hawa kerana dah jadik Isteri kepada Suami terchenta, Abg Asrul.. semoga menjadik Isteri Mithali.. nnt datang dok KL jangan lupe salu datang umah kite yeek.. 

No comments: