Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

Debaran menuggu hari...

esok, aku  da cukup pregnant 37 minggu.. hum.. takot nye nk besalin..  malam-malam da xleh tido.. dah mula rase sakit kt bawah tuh..  cam sakit nk period gitu(senggugut).. hum.. aku harap semuanya selamat bila tiba masanya nanti..  aku pon harap sakit bila hubby ada disisi.. takot la kan sakit kt ofis.. susah plak.. nnt kene besalin kt HKL! hahaha..


Aku x ambik cuti 2 mingu awal.. sebab nk save cuti.. aku akan ambil cuti bersalin selama 3 bulan.. kalo betul ikut deliver date yang doc kasi (2 june 2011), kire ngam la aku boleh cuti sampai raye nanti.. kalo terbesalin awal, tepakse la aku keje seminggu@2minggu sebelum raye.. hum..  kalo aku dapat cuti sampai raya, at least xde la aku kalut sangat.. bleh balik kampung awal, bleh aku relax jage anak aku.. aku pon tamo la anta anak aku kt pengasuh lagi,, sian die.. lgpon, nanti pengasuh sebok nk balik kampong nk beraya..


Bile due date dah nk dekat nih, macam2 aku pk.. takot gak kalo mati mase bersalin.. dosa kt atas dunia nih banyak.. takot tak terampun nanti.. hutang piutang masih ade yg belum langsaikan.. hum,... sekiranya mampu, aku nk selesaikn hutang2 aku sebelum besalin.. huhu.. 


 minggu lepas, g scan kt klinik Annur.. doc cakap baby dah 2.9kg.. adeh.. takotnye.. takot mase keluar nanti baby 3kg++ huhu... last skali, aku sentiasa doakan semoga aku selamat melahirkan anak aku, dan kami berdua selamat melalui kelahiran tu nanti... dengan harapan, Sasabi akan memberi support yg maximum mase tuh.. huhu.. k..


InsyaAllah..

No comments: