Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 22, 2011

Leeya da bersalin!

tak tau nape aku tergerak nk tepon lia (budak kelas aku mase kt polisas & officemate aku) ari nih...
skali bile cal, laki die angkat.. aku heran gak..
rupe2nye lia dah bersalin! waaa!!! eksitednyeee!!

lia selamat bersalin kol 3.07a.m di hospital putrajaya pagi tadi..
 malam tadi lebeh kurang kol 12 mlm, die sakit perut.. terus pegi ospital.. kol. 2, doc cakap da bukak 4cm.. fuh.. kol 3 tu trus beranak!. wow.. kejap gile... senang pulak die besalin.. orang len tuh siap sakit kt hospital sehari baru boleh bersalin.. Aku harap aku pon akan senang beranak cam die kelak..

takot weh.. turn aku dalam ujung bulan depan dah.. adoi.. terbayang2 aku time nk beranak nnt camane.. huhu..
papepon, tahniah buat lia dan sekeluarga, akhirnya selamat melahirkan baby pertamanye.. semoga dirahmati Allah.. Amin..

esok pagi, aku  akan pegi ke putrajaya nk g jenguk die dan baby baru!! xsaba rasenye.. rase cam nk pegi mlm nih terus!

No comments: