Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

what a wonderfull life today..

Yaaa Allah.. punye lame gile x update blog.. tetibe arinih sengal nk update.. anak pon dah besau seploh bulan dah..  almaklomla dok kt unit Arkitek nih baru 4 ari xde keje lagih.. heheh..
kite baru je pindah department nih.. dulu dok pengurusan..sebok... asek wat suraaaaaaaaaaaaaaat je manjang.. eeee.. tak kose kite.. hehhe.. InsyaAllah, dok unit Arkitek nih, leh la wat drawing sket2.. design sket2.. hehehe...  InsyaAllah jugak, boleh la mengupdate blog bile ade mase free.. wee~~


owh ye.. actually arinih, aku heppy sgt..sebab arinih g makan ngn kawan mase poli dulu2.. nih kali ke-2 kitorg makan same kt KL Central ttew.. um.. lame x jumpe, banyak cite nk nk luahkan!! aku rase aku je yg banyak molot.. huhuh.. mesti dorg bosan dengo cite aku.. heheee...


kt bawah nih, muke2 makcik- makcik (fren ok) kesayangan aku..  layann~~
yg seblah kiri tuh Mashi.. yg seblah kanan ttew sarah.. Luv yah buddy!


lame gak dok sinih.. dari 1245pm-230pm.. pergghh... almaklomla ari jumaat.. time rehat lame sket.. :)
 pastu, lepas makan, singgah kedai bazar kt Hall KLCentral ttew beli sliperr jepon.. xde slipper jepon kt opes.. 


Um.. petang kang, x saba plak nk tunggu Hubby kesayangan!!
Almaklomla semenjak Awal tahun nih, die asek out station ulang aling KL-Penang selama 2 minggu bergilir2.. sedeh gak aku salu berdua je ngn anak kesayangan..  nnt jempot Sasabi kite kt Bandar Tasek Slatan.. sebab flight die sampai kol 6.30, pastu die nek tren ERL je sapai BTS.. sian die penat.. aku xleh amek die kt KLIA sbb jaoh sgt.. :(.. xpe.. petang nnt, aku ngn baby Syaheerah tunggu kt stesen k!! 


so, thanx for my both fren sarah n mashe cuz cheer up my life today!! n plus, i'm extra happy coz my dear Hubby r getting home today!! 


senyum sampai telinge.. :))

No comments: