Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 24, 2011

IBU N ABI

hii!!
lame da aku x berblog.. arinih, dok kt umah, ade hubby tolong kite wat keje umah.. ye la kan, da ade baby, sebok dok ngadap die je..skarang, bole la relax2 sket.. hoho..
 setelah sekian lame x berblog.. skarang, aku da jadi ibu!!
hubby plak da jadi abi!!..
name puteri kesayangan kami ialah Syaheerah Humairaa' binti Mohd Taufik..
aku baru je balik umah kt balakong nih seminggu setelah berpantang di kampong.. rase sekejaaap je pantang.. tinggal sebulan lagi aku n kene masok keje.. patutnye, kene keje seminggu sebelom raye.. ye la,, aku abes cuti 22 ogos 2011.. kite raye 30 ogos 2011.. hum.. aku ingat, nk amek cuti je.. sian baby nk anta kt pengasuh..pengasuh pon sebok nk wat persiapan raye mase tuh..


Name: Syaheerah Humairaa'
Delivery time : 7.33 a.m
D.O.B : 22 May 2011
Place of born : Serdang Hospital
Gender : Female
weight : 3.12 (masa lahir)

dialah penyeri hidup kami!! we love u Syaheerah Humairaa'

k.. sampei sini je lah.. nnt aku tulis2 lagih.. kalo rajin.. hohoho..

1 comment:

SaraMijie said...

wah..cuti sampai ke raya la ye..bestnye....