Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

BB Cute di rumah sarah..


waaah.. lamenyeeee x jompe kawan2 kelas mase kt poli dolu..
kitorg  wat reuneon kali nih kt umah sarah, wat berbeku..
bes wooo.. kat sebelah tuh adalah antara kawan2 yg datang termasok aku,..

hari kebesaran nih dibuat pada 29 January 2011, bertempat di rumah Sarah yang besa gedabak lagi mewah lagi diminati ramai.. hohohooo..

yaaa ampon lamenyee la xjumpe dorang.. dorang pon dalame x jumpe aku.. jumpe2, tengok perut aku da besa.. huhu.. mase nih, kandungan aku da 22 minggu.. seme orang sebok nk pegang perot aku yg memboyot nih..
Sayangnye, sorang lagi bakal 'Mak Budak' tak datang iaitu, si Jamaliah.. die x dapat datang coz nenek husband die meninggal.. takziah diucapkan..

makanan yang kitorang belasah mlm tuh ialah

ayam : aku, akif & mashi jadik tukang perap
satay : zul n akif dah tempah awal2
meehon & mee goreng + kopok : anom bawakkan
coslow : aku wat
jagung  : aku bawak fresh dari ladang cameron(ceewah)
bluberi kek : ain si chantek manes yg buat
puding : mat no
air oren : sarah kot..( lupe nk tanye..)

mmg bes ah jumpe kawan2! sayangnye, lakiku tak dapat datang ekot same.. die demamm.. hukhuk :(
harap boleh wat lagih reunion cannih!
trimas kepada Eris sebab teman aku balik sampai jalan ke rumah aku..(aku ekot blakang kete die). i really apreciate that..
kt bawah nih ade siket sebanyak pic kenangan kitorg mlm tuh.. enjoooooy!

No comments: