Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 9, 2010

wedding decoration for ma bro, Muhammad!!

Kitorang sampai kampong kol 8 pagi.. full lame tuuu.. berasap punggong aku... rindunyeee seme orang!! pelok ceom seme sanak sodare.. da ade 1 group cousin aku yg da balik.. satu group lagi sampai ari raye petame (esok la tu).. tanpa membuang mase, aku pon start buat mende yang patotnye da lame aku buat dulu... menggubah hantaran untuk adek aku.. hohooo~~ sila lihat paparan di bawah.. timekaseh.. 

 heheh.. puasa ti aku bile da siap.. biase2 je aku buat.. bukannye susah pon, kn.. 
pada masa yg same, anak buah aku datang buat hal.. nih nk kene nih!! menyeboook je...
tarik ekor baru tau.. eh.. tarik ekor?? 


tido dalam bakol hantaran,..


dan juga dalam plastik.. 
itulah habit bongoknye.. 

waahh.. bilik penganten tak siap lagih!! esop la pulak!!!
tapi, esop da rayeee!!! 
samat ari raye semee!!

No comments: